Informujeme, že informujeme...
Začalo sa to prezentáciou vedenia mesta na niekoľkých billboardoch - v meste. Pokračovalo týmto príspevkom obyvateľa nášho mesta pod jedným z článkov na SOL:
Robo Horvath | 21-02-2013 16:58:42 |
To prosim vas kto plati ten informacny bilbord kde mesto akoze informuje, na Progrese od mosta. To uz tu akoze naozaj niekomu kompletne hrabe ? Ze tu z nasich dani a poplatkov niekto rozhodne platit bilbord mesta v meste? To uz vam akoze nestaci to vyhlasovat v mestskom rozhlase a zadarmo? Alebo si dat reklamu zadarmo na niektoru budovu mesta?
To uz tu naozaj niekomu jebe a nemate kam davat peniaze co osklbete obyvatelov a podnikatelov v meste?
Pokial viem vyroba reklamy a prenajom bilbordu nieje lecna zalezitost. A zadarmo nieje v tomto meste nic.
Nasledovalo niekoľko fotografií pre tých, ktorí si náhodou túto kuritu nevšimli, prípadne aj všimli, len im nedošlo, čo to vlastne na tých billboardoch je? Zadávateľ reklamy, teda pravdepodobne vedenie nášho mesta nás občanov (možno tranzitujúcich) informuje o tom, že nás informuje.
V reklame pôsobím od roku 1987. Jasné, pred revolúciou to boli skorej prospekty na výrobky š.p. TOS na medzinárodné strojárske výstavy, fotografie a ich retuše - asi o technológiách danej doby pre tých neskôr narodených urobím článok... No od revolúcie je to práve veľkoplošná exteriérová reklama. Billboardy. Boli sme v regióne prví, kto bol schopný a ochotný stavať na tú dobu megaboardy. Priamo podľa požiadaviek zákazníkov. Prešli sme reklamnými tabuľami malo i veľkorozmerovými. Na R1 sme mali takmer exkluzívne práva - priestory určite - na vlastné reklamné pútače. Pokiaľ SR neprijala legislatívu EÚ (v Čechách stále neplatí) , mali sme chytené aj nadjazdy na D1. MajkoDesignStudio je autorom mnohých unikátnych logotypov tovarov a značiek firiem, mnohých bezpečnostných vizuálov a jedinečných vizuálov - polepov áut bezpečnostných zložiek PZ a MP a záchranárov. Za viac ako 20 rokov nám popod ruky prešlo naozaj všeličo.Keby mi však prišla do rúk objednávka na reklamný polep od vedenia ktoréhokoľvek mesta s vizuálom informujúcim o tom, že informujú - asi by som sa obzeral, či nie som súčasťou natáčania skrytej kamery. Toľko môj, neskromne si dovolím povedať, že odborný názor.
Nech si myslí každý čo chce. Ja tvrdím, že ak si niekto v 2013 roku myslí, že občan je tak tupý a nevníma dianie okolo seba, tak vážne podceňuje jeho inteligenciu a skúša jeho trpezlivosť. Teda, hovoríme o štandardnej, myslím a dúfam, že stále väčšinovej časti populácie. Nuž a tá, ktorá vníma svet okolo seba iným spôsobom, si ani tie billboardy nevšimne. Ak aj áno, ich obsah vzhľadom na grafiku a informačné posolstvo pravdepodobne nepochopí. Alebo že by boli dôvody informovania o informovaní iné a nepochopené mojou osobou?V každom prípade tieto billboardy považujem za takú našu malú mestskú atrakciu. Viem, káblu cez bytovku a stĺpu v ceste sa to asi nevyrovná, ale veď ešte nie je ani koniec volebného obdobia...
- - -Pre tých čitateľov, ktorí zasa budú hľadať niečo iné ako fakty podložené fotografiami, prosím skúste to v inom médiu.
Poznámka na záver: ako napísal čitateľ, nič nie je zadarmo. A ak niečo aj "akože" nezaplatíme všetci, tak to určite zaplatíme. Verte, viem o čom hovorím...Fotogaléria k článku:
Komentáre k článku:
Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.