Odpoveď riaditeľa ZsVS
Pán generálny riaditeľ ZsVS Ing. Tarič: nekvalitný tovar dodávaný Vašou firmou chcete riešiť u primátora mesta. Máme sa teda domnievať, že podľa Vás u neho budeme v budúcnosti riešiť aj nekvalitne vyrobné topánky, či servis na pokazenom aute?
Dňa 02.08.2013 sme e-mailom i osobne odovzdaným listom požiadali vedenie ZsVS za účelom mimosúdneho vyrovnania a dohody vo veci dlhodobo špinavej vody dodávanej dodávateľom ZsVS odberateľom v Seredi.
Pre lepšie pochopenie odpovede sekretariátu generálneho riaditeľa najskôr uvádzame opätovne celý list:
|
11:59 (Pred 59 minútami)
|
|
||
|
Občianska iniciatíva zaoberajúca sa problematikou špinavej “pitnej“ vody v
SEREDI
Vážený pán
Ing. Jozef TARIČ
Generálny riaditeľ
Západoslovenská vodárenská spoločnosť
Nábrežie za hydrocentrálou 4
949 60 NITRA
Vážený pán riaditeľ.
Situácia s dodávkou pitnej – špinavej vody do mesta SEREĎ, sa v posledných
týždňoch a dňoch dramaticky vyostrila, čo vyústilo až k tomu, že
Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Galante, v dňoch 23. - 25. júla
2013 vydal zákaz používať vodu dodávanú do verejnej vodovodnej siete v
SEREDI ako vodu pitnú. Označil ju za zdraviu nebezpečnú!
Občianska iniciatíva zastupujúca záujmy občanov, sa tejto problematike
intenzívne venuje už niekoľko mesiacov s cieľom, aby obyvateľom SEREDE,
ktorým špinavá-pitná voda tečie z vodovodov už niekoľko rokov, bola
hovorená celá pravda o tejto veci.
Máme mandát od niekoľkých stoviek občanov, ktorí podpísali Petíciu za
podanie žaloby v tejto veci.
Myslíme si, že ísť s celou záležitosťou na súd je krajné riešenie a
predtým je potrebné využiť všetky právne i ľudsky múdre prostriedky aby sa
vec vyriešila pre dobro obyvateľov SEREDE a tým veríme, že aj pre dobro
ZSVS Nitra.
Vychádzame z predpokladu, že ZSVS Nitra a jej vrcholový manažment i
pracovníci v teréne chcú aby sa na ZSVS Nitra pozeralo ako na dodávateľa
pitnej vody a nie vody, ktorá patrí do žumpy.
Preto sa na Vás pán Generálny riaditeľ obraciame a žiadame Vás o
stretnutie s nami, zástupcami občianskej iniciatívy, aby sme sa dohodli –
mimosúdne, ako ďalej v tejto vážnej situácii pokračovať a ako občanov
SEREDE za tento dlho trvajúci stav odškodniť - mimosúdne.
Termín stretnutia navrhujeme na utorok 06. augusta 2013 o 17:00, u Vás
na centrále ZsVS v Nitre.
Stretnutie potvrďte e-mailom na adresu: info@obcanrozhodni.sk
Dávame Vám na vedomie, že o žiadosti o stretnutie, ako i o jeho obsahu
budeme z dôvodu transparentnosti a vo verejnom záujme informovať
obyvateľov SEREDE.
Za ústretovosť a skorú odpoveď Vám vopred ďakujeme.
Za občiansku iniciatívu
Ivan Rybanič
Daniel Lőffler
Peter Jantoška
Miloš Majko
Dnes o 17.00 hod. sme sa teda chceli v mene stoviek až tisícov nespokojných a poškodených zákazníkov ZsVS stretnúť s predstaviteľmi dodávateľa nekvalitného tovaru, aby sme sa vyhli ďalším nevyhnutným krokom prirodzene nasledujúcim po rokoch neriešených škôd a hektolitroch zbytočne zaplateného vodného a stočného nami zákazníkmi za nekvalitný a neupotrebiteľný tovar. Nechceli sme nič iné, iba to, na čo poškodený zákazník má právo.
Včerajšia odpoveď sekretariátu generálneho riaditeľa ZsVS Ing. Jozefa Tariča je nasledovná:
Vážení zástupcovia občianskej iniciatívy,
je nám ľúto, ale z dôvodu časovej zaneprázdnenosti a pracovnej vyťaženosti sa generálny riaditeľ ZsVS, a. s., Ing. Jozef Tarič, nemôže zúčastniť uvedeného stretnutia.
Naďalej však platí prísľub, že ak zvolá stretnutie pán primátor mesta Sereď, generálny riaditeľ je ochotný sa stretnutia zúčastniť.
S dôverou sa prosím obráťte na pána primátora.
Chceme Vás ubezpečiť, že ZsVS, a. s., vykonala a prijala všetky potrebné opatrenia, aby sa zabránilo opätovnému vzniku problematickej situácie.
S pozdravom
sekretariát generálneho riaditeľa
Úvahy o tom, či sa jedná o prvoaprílový žart, alebo o verejnú prezentáciu vedenia ZsVS, čo si myslí o svojich zákazníkoch a za koho ich považuje nechám na samotných zákazníkoch.
Za mňa snáď iba toto: ak sa budem chcieť stretnúť s primátorom, tak sa s ním stretnem a nepotrebujem na to odporúčanie generálneho riaditeľa ZsVS, nakoľko primátor mesta je volený funkcionár, predstaviteľ mesta, v ktorom žijem a ktorému platím dane. Ak chcem ako poškodený zákazník riešiť občiansko právny alebo obchodno právny vzťah a nie niekoho politickú agendu, tak ho budem riešiť s dodávateľom nekvalitného tovaru, alebo služby. To je naozaj takto elementárne veci potrebné vysvetľovať generálnemu riaditeľovi ZsVS?
Vyjadrenie zástupcov občianskej iniciatívy k odpovedi generálneho riaditeľa ZsVS prinesieme osobitne.
Komentáre k článku:
UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.
Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.
Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.